me loves you, baby <3

halloo bloggen!
vaknade av att klockan ringde,
ganska normalt.
steg upp,
duscha,
åt,
fixa mig,
tog tåget till ösd,
till älskling.
när dom kom och hämtade mig på tågstation var allt packat.
vi skulle på crosstävling, YÄY!
- tänkte vi nog allihopa.
gick helt helt perfekt hittills :D
kom 1a första loppet, grattis älskling <3
2a loppet,
gick bra. men 3dje varvet kom en idiot
körde rakt igenom staketet och flög på valle precis då han var i maxhöjden på sitt hopp.
den andra killen(matte) körde rakt in i valles bakhjul,
valles cross tog en hård smäll, för idioten matte kom i hög fart, & även ville var i hög fart eftersom han var på banan
valles cross snurrade runt, runt i luften, det blev helt tyst i publiken och ett ögonblick senare
flög valle rakt ner med huvet före i backen, crossen landade 5 meter bort.
matte som idioten hette flög bara en bit, landade på sidan, inga skador.
hans cross landade på valles revben, precis när han vänt sig om kom crossen flygandes och landade på revbenet hans.
vi fick därifrån flyga helikopter till sundsvalls sjukhus.
där dom tror att han fått hjärnskador och kan bli rullstolsbunden för resten av livet & han har revben brutna, 3 eller 4 stycken.
sitter nu hos en släktings lägenhet och har tjuvat hennes dator.
vid klockan 20 ska jag till sjukhuset igen.


jag hoppas allt går ur vägen,
ett liv i rullstol är inget liv,
en förlamad kille på 17 år,
ne fyfan!
du är världens bästa kille,
ja världens absolut bästa pojkvän!
jag älskar dig mer än vad ord någonsin kommer kunna förklara.

/evelinhamrén
älskling första loppet, du är bäst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0