älskling, du måste förstå

jag vill börja med att säga förlåt.
jag tänker tillbaka på minnen och jag fäller en tår.
när jag täker tillbaks på alla saker som hänt så väcker det en känsla jag aldrig har känt.
jag har aldrig vart så rädd som jag är just nu,
jag blickar framåt och jag ser ett ljus, men det tar nog ett tag innan allt blir bra.
du väckte mina känslor som legat begravd.
du är mitt liv och det har gått upp & ner,
tankar som snurrat om alla problem som jag haft i mitt liv.
på alla dessa dar då jag tänker tillbaks på vad jag sagt till dig,
jag menar förlåt.
men jag är här nu,
redo att börja om allt från början.
ska inte göra samma sak igen.
tänker varje dag på alla saker jag gjort o de jag ångra
och jag vill verkligen försöka igen,
sudda ut alla saker som hänt.
ska du börja lyssna på min vän?
hon som sa att vi måste fixa detta annars slutar det med tårar, hat och bråk.
och det var ju sant som hon sa,
för titta på mig nu,
mitt liv har gått snett.
jag var aldrig ledsen,
jag var alltid glad.
pappas lilla dotter och mammas lilla ängel,
jag var filips, jag var din.
men nu vet jag inte vart jag ska gå.
skilda vägar hela vägen.
2010, det var året då allting slockna.
jag ber om ursäkt,
jag vill inte tjata.
men jag älskar dig så.
/evelinhamrén


Kommentarer
Postat av: Anonym

filip sjödin är fake.

2011-04-16 @ 13:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0